Når var siste gang du hadde en skikkelig god brukeropplevelse? Var det når du byttet telefon sist? Når du betalte med klokka di eller kjøpte klær? Alle har en oppfatning av hva en god brukeropplevelse er. Vi har forskjellige krav og preferanser. Det er ikke lett å tilfredsstille alle, men én ting kan vi være enige om: uten en brukersentrert tilnærming er det vanskelig å lage løsninger og tjenester som skaper verdi.
Det er dette Gisèle brenner for i den digitale verdenen, nemlig å sørge for at verdiskapningen starter med å identifisere og analysere brukerbehov. Fra konseptutvikling, løsningsspesifikasjon og utvikling helt til innføring og forvaltning, skal behov være førende. Det er dette Gisèle har jobbet med siden hun begynte i konsulentbransjen i 2011, først som funksjonell arkitekt og som tjenestedesigner de siste årene.
Hun liker å jobbe i skjæringsfeltet mellom IT-systemer, prosessforbedring og gevinstrealisering og er sertifisert i Volere-metodikk (kravspesifisering), TOGAF (virksomhetsarkitektur) og Prosci (endringsledelse). Hun bruker visuelle elementer og figurer for å få oversikt, skape struktur og felles forståelse på vei til målet. Med gode kommunikasjons- og gjennomføringsevner bidrar Gisèle til å få prosjektet i havn. Hun har hatt roller som prosjektleder, prosessleder og produkteier hos flere kunder i offentlig sektor (bl.a. NAV, Utdanningsdirektoratet, Integrering- og Mangfolds Direktoratet og Oslo kommune). Hun er engasjert, entusiastisk og initiativrik, og er god til å skape relasjoner.